Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Trajectcontrole Nederland

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Trajectcontrole Nederland

Ik moet deze week naar Amsterdam. Heeft er iemand een overzicht op kaart (à la google maps) waar er trajectcontroles zijn en welke stukken ?

Ik vind sites genoeg met een lijst, maar ik zoek iets overzichtelijker
    Volvo XC60 D3 AWD (MY2011)
    Volvo XC90 T8 (MY2017)

Elke trajectcontrole in Nederland wordt groots aangekondigd met borden langs de weg. Dus als je iets of wat oplet kun je ruim op tijd zien waar ze staan.

Geen idee welke weg jij rijdt naar Amsterdam, maar als het via Rotterdam is dan kom je er zeker een tegen op de A13 (Rotterdam-Den Haag)

Comment

http://www.flitspaal.nl/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door skarr Bekijk Berichten
        Ik moet deze week naar Amsterdam. Heeft er iemand een overzicht op kaart (à la google maps) waar er trajectcontroles zijn en welke stukken ?

Ik vind sites genoeg met een lijst, maar ik zoek iets overzichtelijker
        Tip, hou je aan de snelheden want die trajectcontrole is echt veraderlijk en in niet alle gevallen even duidelijk, rond grote steden mag je er van op aan dat er zo'n controle is...

Comment

Onlangs ook in die regio gereden en idd de borden opgemerkt.

Hoe gaat dit systeem juist in z'n werk? Ik heb weinig toestellen of flitsen gezien...
          Less is more

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten

Hoe gaat dit systeem juist in z'n werk? Ik heb weinig toestellen of flitsen gezien...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten

Flitsen ga je niet zien, is een cameradedectie hé...De camera's zelf zie je dan weer overduidelijk hangen, zijn joekels!

Comment

Working...
              X