Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opmerkelijke tweedehandswagens v.2

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • was trouwen ook een auto die in be, in break cheaper was als berline, in die tijd was de btw 25% op auto's en 33% op alles boven 156pk...tenzij het een break was, die kregen nooit de extra luxetax van 8% omdat een break voor voyageurs, boeren en beenhouwers was

    achterpoortjes van alle tijden

    Comment


    • https://www.classic-sportscars.be/nl...vracht-euro5-1

      Ja, akkoord, die dingen kosten een arm en een been in onderhoud (ALS je alles pico bello wil als nieuw tenminste) maar voor een Range V8 op LV s dat nu toch goedkoop te noemen?

      Comment


      • Subaru justy, fully equipped expedition vehicle

        https://www.2dehands.be/a/auto-s/sub...reviousPage=lr

        Comment







        • superverkoper

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Alcazar Bekijk Berichten
            https://www.classic-sportscars.be/nl...vracht-euro5-1

            Ja, akkoord, die dingen kosten een arm en een been in onderhoud (ALS je alles pico bello wil als nieuw tenminste) maar voor een Range V8 op LV s dat nu toch goedkoop te noemen?
            Ook wel al 260000 km op de klok.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Alcazar Bekijk Berichten
              https://www.classic-sportscars.be/nl...vracht-euro5-1

              Ja, akkoord, die dingen kosten een arm en een been in onderhoud (ALS je alles pico bello wil als nieuw tenminste) maar voor een Range V8 op LV s dat nu toch goedkoop te noemen?
              Komt bobo zijn slee ook niet van daar?

              2012 is het laatste modeljaar van de LR322 dus dat zijn in principe de meest betrouwbare
              Dit is een 4.4 V8 met de ZF8-automaat welke beter is dan de 3.6 V8 die wij vroeger hadden (2007-model)
              260k is 2 keer niets voor een V8 diesel

              Een Range is wel vrij onderhoudsintensief dus best eens navragen wat er al allemaal aan gebeurd is en niet enkel de dealerstempeltjes in het boekje want dat zegt niet veel.

              LV is wel een gok als je privé koopt want volgens mij nog altijd niet duidelijk of dit zal behouden blijven

              Comment


              • Aan een oudere Range gaat altijd wel iets kapot en het kost meestal ook heel veel geld als je het bij een dealer laat doen.
                Als je nog in 2020 kunt inschrijven als LV zit je wel safe want bestaande inschrijvingen gaan ze wel ongemoeid laten.
                Een 4.4 V8 diesel euro5 in gewone inschrijving gaat geen arm en been maar een nier kosten vrees ik.
                MY 2011 Lexus IS250 Aut.

                Comment


                • Als je een V8 diesel wil zou ik eens kijken naar een VW Touareg. Zal in aankoop zeker niet duurder zijn dan een RR en veel minder een money pit. Heeft natuurlijk niet de 'standing' van een RR...
                  Zelfde motor en bak zitten ook in de Q7 4.2 en de Cayenne S diesel.
                  2.0 JTDm

                  Comment


                  • nee, mijn auto komt niet van bij hen

                    Comment


                    • MB 300-CE 24 3.4 AMG cabrio
                      zeldzaam oké, maar toch, die prijs: 135000 euro

                      https://www.2dehands.be/a/auto-s/mer...reviousPage=lr
                      Last edited by id-dsi; 4 Dagen Geleden.

                      Comment


                      • Empi Sportster; ik dacht dat deze origineel toch net iets meer plaatwerk hadden ?

                        http://www.mecanicimport.com/cars/de...edium=referral

                        Comment


                        • Die kleurencombinatie.

                          https://www.classicdriver.com/en/car...sl/1954/793915

                          Comment

                          Working...
                          X