Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot invoerder dikke maatjes met de leasemaatschappijen maar niet met kleine man.

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Ik klaag zeker niet dat ik geen firmawagen heb. Ik wil er zelfs geen. Ik kies liever zelf mijn vervoer i.p.v. te moeten vallen aan de voeten van een baas of bedrijf. Maar een eerlijke financiële regeling voor alle werknemers is wenselijk.
    BMW F10 535Xi N55

    BMW E46 ///M3

    BMW E34 ///M5 3.8

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

      akkoord,ik heb zonnepanelen,zelf betaald
      ik heb een ev zelf betaald
      ik heb een warmwaterboiler zelf betaald
      ik heb dakisolatie zelf betaald enz...
      maar daar heb ik dan ook veel andere dingen voor moeten opofferen
      en akkoord ik heb ook van premie's geprofiteerd,maar dat kan wel iedereen.
      profiteren van een wagen kan alleen een beperkte groep.
      Awel, uit dat lijstje is het enige een auto van het werk, die ik nodig heb om mijn beroepsactiviteit kunnen uit te voeren en waarvoor ik ook elke maand wat betaal. Dat ter zijde.

      Al de rest heb ik ook, zelf betaald en geen cent subsidie voor getrokken. Voor die habbekrats dat ik maar krijg als ge het zelf doet, kost het me meer aan tijd om al die documenten te regelen.

      Volkswagen Tiguan 2.0TDI DSG - 2016

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        0,10 €/km is idd nog veel.

        Een gemiddelde belg legt net geen 15.000km per jaar af. Dus dan wordt dat € 1.500 per jaar aan kilometerheffing.

        Dat gaat voor veel mensen toch een serieuze streep door de rekening worden.

        Langs de andere kant, dan kopen we ons een E39 M5, aan € 0,10/km kan je er dan 40.000km per jaar mee rijden voor je de huidige VB haalt

        Zou top zijn, maar de overheid zal er nog wel een CO2-taks tegenaan smijten.

        Een gemiddelde van € 0,025/km zou iets realistische zijn denk ik.
        Daar moogt ge zeker en vast van overtuigd zijn dat het geen fortfait van €0,10/km gaat zijn omdat ze daarin het vervuilend effect niet kunnen verwerken. Het verbruik wordt aan de pomp verwerkt, maar CO2 niet. Dus afhankelijk van wagen gaat ge wss nog extra tax of een verhoogd tarief mogen dokken.
        Volkswagen Tiguan 2.0TDI DSG - 2016

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          0,10 €/km is idd nog veel.

          Een gemiddelde belg legt net geen 15.000km per jaar af. Dus dan wordt dat € 1.500 per jaar aan kilometerheffing.

          Dat gaat voor veel mensen toch een serieuze streep door de rekening worden.

          Langs de andere kant, dan kopen we ons een E39 M5, aan € 0,10/km kan je er dan 40.000km per jaar mee rijden voor je de huidige VB haalt

          Zou top zijn, maar de overheid zal er nog wel een CO2-taks tegenaan smijten.

          Een gemiddelde van € 0,025/km zou iets realistische zijn denk ik.
          Als ik zelf telde kwam ik ook daar rond uit ja. Bodemtarief van 0.01 voor ELKE wagen. Een elektrische wagen of waterstof of whatever er nog komt, gebruikt het wegennet ook. Het is op zich vreemd dat deze wagens hiervoor niet zouden dienen bij te dragen. En dan 2-4 cent voor de meeste "normale" wagens momenteel op de baan inderdaad. Jammere is natuurlijk dat men het al te lang (en eigenlijk nog altijd) verzaakt om uitstoot beter te gaan meten en hier ook rekening mee te houden. Men belast enkel op CO² in feite, terwijl zoveel andere zaken belangrijk zijn.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

            Awel, uit dat lijstje is het enige een auto van het werk, die ik nodig heb om mijn beroepsactiviteit kunnen uit te voeren en waarvoor ik ook elke maand wat betaal. Dat ter zijde.

            Al de rest heb ik ook, zelf betaald en geen cent subsidie voor getrokken. Voor die habbekrats dat ik maar krijg als ge het zelf doet, kost het me meer aan tijd om al die documenten te regelen.
            voor wie nu investeringen doet is het inderdaad een habbekrats,of niets.
            dat lag 10 j geleden wel ff anders,een pv instalatie kost ondertussen 1/3 van de prijs,op die manier hoeft er inderdaad niet gesubsideerd worden.
            en zelf doen is prima,maar hoeveel mensen kunnen dit?
            en nogmaals ik heb geen kritiek op een firmawagen zolang het in functie van het bedrijf is,al de rest van de misbruiken moeten eruit.
            diegenen die ervan kunnen profiteren kan je zelfs niets kwalijk nemen,de oorzaak zit bij ................(ff vriendelijk blijven) politiekers

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

              voor wie nu investeringen doet is het inderdaad een habbekrats,of niets.
              dat lag 10 j geleden wel ff anders,een pv instalatie kost ondertussen 1/3 van de prijs,op die manier hoeft er inderdaad niet gesubsideerd worden.
              en zelf doen is prima,maar hoeveel mensen kunnen dit?
              en nogmaals ik heb geen kritiek op een firmawagen zolang het in functie van het bedrijf is,al de rest van de misbruiken moeten eruit.
              diegenen die ervan kunnen profiteren kan je zelfs niets kwalijk nemen,de oorzaak zit bij ................(ff vriendelijk blijven) politiekers
              Zonnepanelen heb ik niet zelf gedaan, maar alle andere dingen thuis doe ik wel zelf. Isolatie plaatsen krijgt ge €2/m2 en als ge het laat plaatsen €4/m2. Vermits ik het zelf doe, ging dat hier over €140 en dan had ik eigenlijk nog mijne isolatie via via gekocht. Allemaal geen bock drauf.
              Ik bespaar een pak meer door alles zelf te doen. Enkel mijn humeur is er soms wel naar
              Volkswagen Tiguan 2.0TDI DSG - 2016

              Comment


              • hahaha je moet er wel iets voor overhebben he

                Comment

                Working...
                X